Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Μάντζιος: «Δεν μπορώ να περπατήσω»

Πιο σοβαρός από ότι αναμένονταν φαίνεται πως είναι ο τραυματισμός του Βαγγέλη Μάντζιου. Ο 29χρονος επιθετικός τραυματίστηκε στο παιχνίδι κόντρα στη skoda Ξάνθη, ενώ σήμερα, Δευτέρα (30/1) θα υποβληθεί σε μαγνητική εξέταση για να διαπιστωθεί ακριβώς η κατάσταση του.

Ο Μάντζιος μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα του ΟΦΗ τόνισε ότι με δυσκολία περπατάει και όπως όλα δείχνουν δεν θα βρίσκεται στη διάθεση του προπονητή του, Νίκου Αναστόπουλου, στο ντέρμπι της Κρήτης, κόντρα στον Εργοτέλη (4/2).

«Δεν μπορώ να περπατήσω. Πονάω πάρα πολύ. Δυστυχώς το πρόβλημα είναι σοβαρό και φυσικά δεν πιστεύω ότι στο χρόνο που ακολουθεί θα μπορέσω να τεθώ στη διάθεση του προπονητή μου για το επόμενο παιχνίδι. Πρώτη φορά μου παρουσιάζεται τέτοιο πρόβλημα και με τέτοιο τρόπο. Ακόμη δεν μπορώ να το πιστέψω. Όμως έτσι είναι η δουλειά μας. Πρέπει να κάνω υπομονή.

Παρά τη θεραπεία που ακολουθώ δυστυχώς οι ενοχλήσεις είναι και σήμερα έντονες. Δεν μπορώ να περπατήσω ελεύθερα. Θεωρώ ότι είναι πολύ δύσκολο να μπορέσω να ξεπεράσω τις ενοχλήσεις που έχω στο πόδι και να είμαι σε θέση να τεθώ στη διάθεση του προπονητή μου για το επόμενο παιχνίδι. Χρειάζεται πολύ μεγάλη προσοχή γιατί δεν θέλω να απουσιάζω από τους αγώνες της ομάδας μου
».

Ο Μάντζιος δεν παρέλειψε να δώσει τα συγχαρητήρια του στους συμπαίκτες του για την πολύ καλή εμφάνισή τους και τη νίκη κόντρα στην Ξάνθη.

«Παρά την απρόσμενη αποχώρηση μου από το παιχνίδι τόσο νωρίς, όλα τα παιδιά αγωνίσθηκαν με τον τρόπο που έπρεπε για να πάρουμε τη νίκη. Κι αυτό που μετράει είναι η κατάκτηση των τριών βαθμών. Όλα τα παιδιά έδειξαν μεγάλο πάθος κι αυτό αποτέλεσε τη βάση για να συνεχίσει η ομάδα μας τις επιτυχίες.

Αξίζουν σε όλους συγχαρητήρια, όπως πολλά συγχαρητήρια στους φιλάθλους μας που δεν σταμάτησαν λεπτό να βοηθούν την ομάδα μας. Φυσικά στόχος όλων είναι να έχει ανάλογη πορεία στη συνέχεια ο ΟΦΗ
».