Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

MΠΕΟΣ : ΜΑΥΡΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΟΛΟ

Σε συνέντευξή του σε αθλητικό ραδιοφωνικό σταθμό του Βόλου ο Αχιλλέας Μπέος αποκάλυψε ότι έχει κανει καταγγελία στην FIFA για την απόφαση της ΕΕΑ. Aναμένεται ανακοίνωση από τον παράγοντα του Ολυμπιακού αλλά και τον Βασίλη Καρρά. Μεταξύ άλλων είπε:

«Σήμερα ο κόσμος του Βόλου βιώνει, όπως κι εγώ, μια μαύρη μέρα μέσα στα σωθικά μας. Όταν βγαίνει η Ζήση (σ.σ. αντιπρόεδρος της Βουλής) και σύσσωμα τα ΜΜΕ και μιλούν για πολιτική απόφαση, τότε αυτό σημαίνει ότι δικαιώνεται η ομάδα.

Βιώνω κι εγώ την αδικία, το παλεύω. Αγωνίζομαι και θα βγω πιο δυνατός από εδώ. Ο Ολυμπιακός δεν έχει προβλήματα. Εκπροσωπεί το νομό Μαγνησίας και την πόλη του Βόλου. Δεν διαλύουν έτσι τα όνειρα και τις φιλοδοξίες μιας ολόκληρης πόλης. Αυτή η απόφαση γυρνάει πίσω σε αυτούς».

Τόνισε δε: «Πριν από τρία χρόνια ο Βασίλης Καρράς, ο οποίος σύντομα θα στείλει επίσημη δήλωση του, αγόρασε το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών. Κάποιοι το ανακάλυψαν χθες. Εγώ προέτρεψα τον κουμπάρο μου να ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο. Το 60-65% το κατέχει ο Βασίλης Κεσογλίδης και εγώ. Το είχαμε πει αυτό πριν από δύο χρόνια.

Από τότε μέχρι σήμερα, έχουν προστεθεί περίπου 900-950 άτομα, που έχουν πάρει μετοχές. Σε όγκο το μετοχολόγιο έχει πολλά άτομα. Εκτός της ανακοίνωσης του Βασίλη Καρρά, θα βγάλω και εγώ ανακοίνωση, με την οποία θα λέω πως δίνω τις μετοχές μου δωρεάν στον όμορφο κόσμο του Βόλου».