Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΣΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ....

Ο Γιώργος Γεωργιάδης του Πανσερραϊκού έδωσε συνέντευξη στην οποία μίλησε για τον αγώνα στο Καραϊσκάκη, τα δυο γκολ που πέτυχε και την περίπτωση μεταγραφής του στον Ολυμπιακό.
Αναλυτικά τα όσα είπε:
-Γιατί έδειχνες με τα δάχτυλα σου τον αριθμό τρία, όταν έβαλες το πρώτο γκολ στο Καραϊσκάκη;
«Ήθελα να το αφιερώσω στον συμπαίκτη μου Άμο, γιατί είχε γενέθλια, μου είχε πει: «Βάλε ένα γκολ και αφιέρωσε το μου». Κλείνει τα 33, ήταν τραυματίας και εκτός αποστολής, έτσι λοιπόν, λόγω των 33 χρόνων του, έδειχνα με τα δάχτυλα τον αριθμό 3».
-Μετά το δεύτερο γκολ που έβαλες έτρεξες στον πάγκο και αγκάλιασες κάποιον. Πες μου γιατί το έκανες και αυτό;
«Έτρεξα στον Βαλσαμάκη, είναι φίλος μου και συμπαίκτης μου, ήθελα να του αφιερώσω το άλλο μου γκολ».
-Πες μου πως τα βλέπεις τα πράγματα; Θα μπορούσες να παίξεις στον Ολυμπιακό; Μεσοβδόμαδα που μιλήσαμε για τη συνέντευξη, μου έλεγες ότι η ΑΕΚ σε θέλει για πρώτη επιλογή, ο Χιμένεθ σε θέλει για βασικό, ενώ στον Ολυμπιακό σκεφτόσουν ότι δεν θα παίζεις.
«Δεν είναι αν μπορώ να παίξω στον Ολυμπιακό. Είναι τι ευκαιρίες θα πάρω. Εγώ πιστεύω ότι μπορώ να παίξω στον Ολυμπιακό. Πιστεύω στον εαυτό μου. Το θέμα όμως είναι τι πιστεύει ο προπονητής σου».
-Ε, εντάξει καλά λόγια είπε για εσένα ο Βαλβέρδε στη συνέντευξη τύπου.
«Πώς να μην πει; Δυο γκολ δέχθηκε μέσα στο Καραϊσκάκη. Είναι δυνατόν να μην πει; Δεν έχει υπάρξει άλλη ομάδα φέτος που να βάλει δυο γκολ μέσα στο Καραϊσκάκη. Απέναντι στον Ολυμπιακό, ο οποίος, όπως σου είπα πριν από λίγες μέρες, είναι το φαβορί για το πρωτάθλημα, όχι μόνο λόγω των βαθμών που είναι μπροστά από τον Παναθηναϊκό, αλλά κυρίως επειδή είναι πιο σταθερός από τον ΠΑΟ σε απόδοση».