Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Θετικός για Παναθηναϊκό ο Γκέρα !!

Το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού παραδέχτηκε ο Ζόλταν Γκέρα δηλώνοντας μάλιστα κολακευμένος και ανοιχτός στο να έρθει στην Ελλάδα. Ο άσος της Φούλαμ εξετάζει πλέον όλα τα ενδεχόμενα.
Ο 32χρονος Ούγγρος διεθνής μέσος δεν βρίσκεται στα βασικά πλάνα του Μαρκ Χιουζ και πλέον είναι διατεθειμένος να κοιτάξει και άλλες επιλογές μιας και το συμβόλαιό του λήγει το καλοκαίρι.

Με δηλώσεις του στη Nemzeti Sport παραδέχτηκε ότι είναι κολακευτικό να βρίσκεται στο στόχαστρο μιας ομάδας όπως ο Παναθηναϊκός, αλλά δεν είναι σίγουρος αν θα γίνει επίσημη κρούση για την απόκτησή του αυτή τη μεταγραφική περίοδο.

«Η κατάστασή μου είναι δυσκολότερη από ποτέ. Δεν νιώθω καλά και παίζω σπάνια. Το σημείο της πτωτικής πορείας μου ήταν η άφιξη του Μαρκ Χιουζ. Δεν θέλω να διαμαρτύρομαι επειδή γνωρίζω ότι ο προπονητής φτιάχνει την ομάδα σύμφωνα με τις δικές του ιδέες», τόνισε ο Γκέρα.

«Αποδέχομαι επίσης ότι ο ίδιος επιλέγει άλλους παίκτες αντί για μένα, αλλά όταν μου δίνει τις ευκαιρίες προσπαθώ να κάνω το καλύτερο για να αποδείξω ότι δεν έχω ξεχάσει το ποδόσφαιρο. Δεν θέλω τίποτα περισσότερο από το να παίζω, αλλά εδώ στην Φούλαμ δεν έχω και πολλές πιθανότητες», πρόσθεσε.

««Μου αρέσει ο σύλλογος και η πόλη, αλλά δεν είναι απίθανό να φύγω και να συνεχίσω την καριέρα μου αλλού. Αν μου δοθεί η ευκαιρία θα φύγω, όμως προς το παρόν δεν έχω αυτή τη δυνατότητα. Το συμβόλαιό μου λήγει αυτό το καλοκαίρι, υπάρχει μια επιλογή για επέκταση, ωστόσο δεν είμαι σίγουρος ότι θα συμβεί κάτι τέτοιο», συνέχισε ο Ούγγρος άσος.

Ο μέσος της Φούλαμ παραδέχτηκε ότι θα προτιμούσε να μείνει στην Αγγλία, αλλά πλέον είναι ανοιχτός σε κάθε πρόταση. «Θα ήθελα να μείνω στην Αγγλία, όμως το παίξω σε άλλη χώρα μπορεί να είναι μια καλή ευκαιρία. Από την εμπειρία μου στην Ευρώπη την περασμένη χρονιά με την συμμετοχή στο Γιουρόπα Λιγκ πιστεύω ότι θα είχε ενδιαφέρον να ανακαλύψω μια άλλη κουλτούρα».

Όσο για το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού η αντίδρασή του ήταν θετική αφήνοντας το ενδεχόμενο να έρθει στην Ελλάδα. «Έχω ακούσει για το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού και είναι καλό να είναι το όνομά σου συνδεδεμένο με έναν φημισμένο σύλλογο όπως είναι αυτός».