Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

«Δεν έχω τίποτα να αποδείξω»

Ο Δώνης, τόνισε επίσης πως το πίστευε από την αρχή ότι η ομάδα του μπορούσε να φτάσει στον τελικό, παρά το γεγονός ότι δεν βρέθηκε κανένα από τα μεγαθήρια του ελληνικού ποδοσφαίρου στο δρόμο του. 
Επίσης, ανέφερε πως Ολυμπιακός Βόλου και Καβάλα είναι από τις πιο φορμαρισμένες ομάδες του πρωταθλήματος.
Για την προηγούμενη κατάκτηση με την ΑΕΛ, δήλωσε: «Δεν μπορεί να θεωρείται μικρομεσαία μία ομάδα σαν τη Λάρισα που έχει κατακτήσει τίτλους», ενώ θύμισε ότι και τότε, το 2007, όλοι έβλεπαν σαν φαβορί τον Παναθηναϊκό όμως πριν κλείσει τα 40 του χρόνια πήρε τον πρώτο του τίτλο σαν προπονητής.Για τον τελικό, υπογράμμισε: «Όλα είναι στη μέση. Είναι ξεκάθαρο για μένα ότι οι πιθανότητες είναι 50-50», και αναφέρθηκε στο παράδειγμα της Μπέρμινγχαμ με την Άρσεναλ.
Για την προτίμησή του, αν μπορούσε να διαλέξει μία από τις «μεγάλες» ομάδες, τόνισε: «Πρώτη μου επιλογή θα ήταν ο Ολυμπιακός. Από τη στιγμή που είναι πρωταθλητής θα παίζαμε κατευθείαν στην Ευρώπη, ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Ο Παναθηναϊκός και η ΑΕΚ δεν βρίσκονται σε καλή αγωνιστική κατάσταση αυτή τη στιγμή και ο ΠΑΟΚ είναι καλύτερος.Μαζί τους λοιπόν θα είχαμε περισσότερες πιθανότητες, αλλά εγώ θα διάλεγα τον ΠΑΟΚ για ένα και μόνο λόγο. Το ουδέτερο γήπεδο.  Όπως και να το κάνουμε το ΟΑΚΑ είναι η έδρα του Παναθηναϊκού και της ΑΕΚ. Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι όταν φτάνεις σε έναν τελικό να προετοιμάζεις την ομάδα σου καλύτερα και εμείς αυτό κάνουμε».
Για την ΑΕΚ: «Ήδη έχω κάποιες σκέψεις για το πώς θα κατέβει η ομάδα στο γήπεδο, και από ψυχολογικής πλευράς. Θα κοιτάξουμε να περιορίσουμε τα ατού της ΑΕΚ , όπως θα κάνουν κι εκείνοι.  Όταν βρίσκεσαι με 15.000 κόσμο στο πλευρό σου τι θα πεις; Ωραία μου αρέσει η γιορτή και δεν με νοιάζει ακόμη κι αν χάσω; Δεν είναι στο μυαλό μου η συμμετοχή σε ένα πανηγύρι. Έχεις να χάσεις ένα τίτλο. Θα προετοιμάσω την ομάδα μου και θα πάμε να κερδίσουμε. Δεν θα είμαστε ευχαριστημένοι με τίποτα άλλο».