Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Η ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΤΟΥ ΤΣΙΩΛΗ


Περήφανος για το έργο του στον Ολυμπιακό Βόλου είναι ο Σάκης Τσιώλης, ο οποίος κρατάει στα χέρια του επιστολή από ομογενείς στην Αυστραλία που του γράφουν πόσο ευχαριστημένοι είναι από την ομάδα. Ο “συγκινημένος” προπονητής των “ερυθρόλευκων” παρατήρησε πως η ομάδα του έχει βελτιωθεί κι άλλο και εάν είναι συγκεντρωμένη θα καταφέρει στο παιχνίδι με τον Ηρακλή να κάνει ένα αποφασιστικό βήμα για την είσοδο στην πεντάδα. Ενώ, αναφέρθηκε και στη Λάρισα: “Οι αρχές που μου έδειξαν οι γονείς μου είναι ότι ποτέ δεν πρέπει... να φτύνεις εκεί που τρως”.
Αναλυτικά όσα είπε ο Σάκης Τσιώλης:
Για το παιχνίδι με τον Ηρακλή: «Θέλω να πιστεύω πως την Κυριακή, στο ματς με τον Ηρακλή, η ομάδας μας θα κάνει τα πάντα για να διατηρηθεί στην πέμπτη θέση της βαθμολογίας. Όλα είναι καλά στις τάξεις του συλλόγου. Ο Ηρακλής είναι μια ομάδα που δεν χάνει εύκολα, είναι σφιχτή ομάδα ενώ έχει και καλούς μεσοεπιθετικούς, είναι λοιπόν είναι επικίνδυνο παιχνίδι. Πρέπει να έχουμε υπομονή και ισορροπία στο παιχνίδι μας, πιστεύω να πιάσουμε καλή απόδοση και να μπορέσουμε να πάρουμε την νίκη».

Για τη Λάρισα: «Θέλω να μιλήσω για το θέμα που δημιουργήθηκε με τη Λάρισα. Οι αρχές που μου έδειξαν οι γονείς μου είναι ότι ποτέ δεν πρέπει να φτύνεις εκεί που τρως. Πάντα εύχομαι στις πρώην ομάδες μου τα καλύτερα, καθώς υπάρχει ο σεβασμός και έτσι θα γίνεται κάθε φορά».

Για τον Ολυμπιακό Βόλου: «Όταν κάποια στιγμή, στο μέλλον, θα βρεθώ αντιμέτωπος με τον Ολυμπιακό Βόλου, πάντα θα εύχομαι τα καλύτερα στην ομάδα. Γιατί ήδη υπάρχει στην καρδιά μου».

Για το αν υπάρχει θέμα μεταξύ ΠΑΕ, παικτών και προπονητή: «Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, όσον αφορά παίκτες, διοίκηση και προπονητικό τιμ. Ο καθένας μπορεί να λέει την άποψη του και όλα πάνε καλά».

Για την εικόνα της ομάδας: «Η ομάδα πλέον έχει βρει τα πατήματά της και έτσι βελτιωθήκαμε στην επίθεση. Είναι μεγάλη χαρά, είναι ότι αυτή η ομάδα μπορεί να παραμείνει για τρία χρόνια η ίδια. Αυτή είναι μεγάλη επιτυχία του προέδρου».

Για τη νίκη με την ΑΕΚ: «Το παιχνίδι με την ΑΕΚ, ήταν η εξασφάλιση της ομάδας στη Superleague. Μετά από τα τέσσερα γκολ, η ομάδα βελτιώθηκε, γίναμε πιο ήρεμοι και πλέον παίζουμε καλύτερα. Ωστόσο, πρέπει να παραμένουμε συγκεντρωμένοι».

Για την ανανέωση του συμβολαίου του: «Το τελευταίο πράγμα που με απασχολεί αυτή τη περίοδο, είναι η καινούργια μου σύμβαση, η καινούργια μου δουλειά. Όλοι μαζί πρέπει να πάμε για να πετύχουμε το στόχο μας. Για τον Bόλο και την ιστορία του δεν πρέπει να μας απασχολεί το θέμα του προπονητή. Τώρα είναι η μοναδική χρονική στιγμή, να συνεχίσουμε και να πετύχουμε τον στόχο μας. Τώρα ή ποτέ!».

Για την επιστολή που έλαβε από ομογενείς στην Αυστραλία: «Έγραφαν, το πόσο περήφανοι είναι για την πορεία του Ολυμπιακού Βόλου στο πρωτάθλημα και αυτό ήταν κάτι που με έκανε να συγκινηθώ. Το έδειξα στους παίκτες μου και θα την κρατήσω για πάντα».