Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΒΟΛΟΥ

Ικανοποιημένος από την πορεία του Ολυμπιακού Βόλου δήλωσε ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ, Αχιλλέας Μπέος, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για τους επίσημους χορηγούς, υποστηρικτές και συνεργάτες της ΠΑΕ.

«Αισθάνομαι ιδιαίτερα χαρούμενος γιατί ένα όραμα που έχουμε για τον Ολυμπιακό Βόλου, τόσο εγώ όσο και οι συνεργάτες μου, παίρνει σιγά-σιγά σάρκα και οστά. Σημαντικό ρόλο στο να γίνει το όραμα πραγματικότητα παίζουν οι χορηγοί. Πριν 2,5 χρόνια ήρθα στη γενέτειρά μου, στο Βόλο με στόχο να δημιουργήσω μία δυνατή ομάδα και πιστεύω ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο.
Οι χορηγοί του Ολυμπιακού Βόλου προέρχονται τόσο από το χώρο της Μαγνησίας όσο και από όλη την Ελλάδα. Εγώ και οι συνεργάτες μου έχουμε στόχο να ανεβάσουμε την ομάδα όσο υψηλότερα γίνεται. Να είστε βέβαιοι πως ο Ολυμπιακός Βόλου βρίσκεται στην αρχή της πορείας του και πιστεύουμε ότι η τοπική κοινωνία θα έρθει ακόμη πιο κοντά στην ομάδα. Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους τους χορηγούς και υποστηρικτές που βρίσκονται δίπλα στον Ολυμπιακό. Εύχομαι και ελπίζω η ανταποδοτικότητα να είναι πολύ μεγαλύτερη, σε σχέση με όσα προσφέρουν στο σύλλογο. Για τον Ολυμπιακό Βόλου, ωστόσο, ο μεγαλύτερος χορηγός είναι ο κόσμος.
Τον ευχαριστούμε πολύ γιατί κάθε Κυριακή δίνει το «παρών» στο γήπεδο και συμβάλλει στην τεράστια προσπάθεια που καταβάλει η ομάδα», τόνισε ο Αχιλλέας Μπέος.

Στη συνέχεια ακολούθησε η βράβευση των επίσημων χορηγών, υποστηρικτών και συνεργατών της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ από τους κ.κ. Μπέο και Τόρη, ενώ οι μικροί ποδοσφαιριστές της Ακαδημίας του Ολυμπιακού Βόλου προσέφεραν από μία φανέλα της ομάδας με τυπωμένο το λογότυπο του κάθε χορηγού, στο μπροστινό μέρος της, σε κάθε χορηγό.