Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

MΠΑΧΑΛΟ ΜΕ ΤΗΝ -ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΛΟΊΖΟΥ- ΚΑΙ ΠΑΙΚΤΗ ΤΟΥ ΑΡΗ !

Η Αλεξάνδρα Λοϊζου έχει εκνευριστεί με γνωστό ποδοσφαιριστή του Άρη και δεν δίστασε να τον… απειλήσει μέσω Facebook. Σύμφωνα με τα όσα η ίδια αναφέρει στο μήνυμα, ο εν λόγω άσσος του ποδοσφαίρου έχει πει ανάρμοστα πράγματα τα οποία την θίγουν. Όταν όλα αυτά έφτασαν στα αυτιά της, εκείνη έγινε κάτι παραπάνω από έξω φρενών. Έγραψε λοιπόν στη σελίδα της στο Facebook: «Ειλικρινά λυπάμαι που υπάρχουν άντρες σαν κι εσένα και είναι γυναικούλες και δεν τιμάνε τα παντελόνια που φοράνε και το μόνο πράγμα που κάνουν είναι να κουτσομπολεύουνε την προσωπική ζωή του καθενός. Την επόμενη φορά που θα μπεις στην διαδικασία να συζητάς για την προσωπική μου ζωή να ξέρεις ότι θα έχεις να κάνεις μαζί μου γιατί εγώ έχω αρ…α και θα έρθω εκεί στον Βορρά και θα σου σπάσω τα πόδια και την κακάσχημη μούρη σου. Επίσης θα μάθει όλος ο ποδοσφαιρικός κύκλος πόσους gay έχεις γ…ι . Και μετά θα σε στείλω να παίζεις μπάλα στα κάτω Φάρσαλα, ανύπαρκτε ποδοσφαιριστή του Άρη… (Μόλις το έλαβε και στο κινητό του αυτό το μήνυμα η κυρία…) Αυτά τα νέα μου για σήμερα.»