Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Το όνομα του Φραν Γέστε βρίσκεται στο προσκήνιο του αθλητικού Τύπου και οι φήμες μιλούν για ενδιαφέρον του Ολυμπιακού.

<<ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΨΟΥΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ>>

Ο Φραν Γέστε έχει απασχολήσει κατ’ επανάληψη τον Ολυμπιακό. Στο πρώτο πέρασμά του από τους «ερυθρόλευκους», ο Βαλβέρδε είχε ζητήσει την απόκτηση του παίκτη, όμως η τότε διοίκηση δεν του είχε κάνει το χατίρι.

Ο Βάσκος πρώην παίκτης της Αθλέτικ, βρίσκεται στο προσκήνιο και στη φετινή μεταγραφική περίοδο και δεν αποκλείεται να αποκτηθεί από τον Ολυμπιακό, στην προσπάθεια να ενισχυθεί το δημιουργικό κομμάτι της ομάδας και να υπάρχει η δυνατότητα του rotation με τον Ιμπαγάσα.

Επικοινωνήσαμετηλεφωνικά με τον Γέστε για να μάθει ποια είναι τα τελευταία δεδομένα στην υπόθεση. Ο Φραν, που αυτές τις μέρες βρίσκεται στο Μπιλμπάο, επιβεβαίωσε για μια ακόμη φορά την επιθυμία του να ξαναδουλέψει με τον Txingurri.

"Είμαι ελεύθερος"


«Καταρχήν θέλω να ξεκαθαρίσω ότι εδώ και λίγες ημέρες είμαι ελεύθερος παίκτης. Η Αλ Βασλ με αποδέσμευσε, μου έδωσε την ελευθέρας μου και έτσι μπορώ χωρίς κανέναν περιορισμό να συζητήσω οποιαδήποτε πιθανή πρόταση».  

"Με εκπροσωπεί ο Ιμπάνιεθ"


«Εδώ και λίγο καιρό απέκτησα καινούργιο μάνατζερ, αφού από την περασμένη σεζόν είχα σταματήσει τη συνεργασία με τον παλιό μου εκπρόσωπο. Ο Ινιάκι Ιμπάνιεθ είναι ο νέος μου μάνατζερ και αυτός που ασχολείται αυτή τη στιγμή με το πού θα συνεχίσω την καριέρα μου».

"Ο Ολυμπιακός θα ήταν ότι καλύτερο"


«Φυσικά και συνεχίζω να ενδιαφέρομαι για τον Ολυμπιακό, αυτή η προοπτική θα ήταν η καλύτερη για μένα. Ο Ιμπάνιεθ έχει αναλάβει τις επαφές και ελπίζω σύντομα να υπάρξουν εξελίξεις. Περιμένω να δω πώς θα πάνε τα πράγματα, επαναλαμβάνω, ο Ολυμπιακός είναι η ιδανική επιλογή».