Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

«Θέλω να μείνω στον Ολυμπιακό»

Ο Ματ Ντάρμπισιρ δεν βρίσκεται στα πλάνα του Ερνέστο Βαλβέρδε για την επόμενη σεζόν. Όμως, ο Άγγλος επιθετικός έχει διαφορετική άποψη, καθώς είναι αποφασισμένος να αλλάξει γνώμη στον προπονητή του Ολυμπιακού.
«Ήρθα στην Ελλάδα γιατί ξεκινάμε προπονήσεις με τον Ολυμπιακό. Δεν θέλησα να πάρω παραπάνω άδεια γιατί δεν θέλω να μείνω πίσω από τους υπόλοιπους. Στον χρόνο που έμεινα στην Μπέρμιγχαμ κέρδισα πάλι στον τομέα της φυσικής κατάστασης και νοιώθω πολύ καλά», είπε αρχικά στην εφημερίδα «Γαύρος» και πρόσθεσε:
«Ξέρετε ότι είναι δύσκολη η μετάβαση από το αγγλικό στο ελληνικό πρωτάθλημα. Η προπόνηση στην Αγγλία είναι πολύ πιο δυνατή και χρειάστηκα χρόνο για να επανέλθω. Δεν έχω ακούσει κάτι για την Λέστερ και δεν με έχει πλησιάσει κανείς από κάποια άλλη ομάδα. Έχω συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό και έπρεπε να έρθω».
Στη συνέχεια, τόνισε πως θα επιδιώξει να έχει τετ α τετ με τον Ερνέστο Βαλβέρδε για να μάθει τις προθέσεις του: «Σίγουρα το πρώτο πράγμα που έχω σκοπό να κάνω είναι να μιλήσω με τον Βαλβέρδε, για να δω ποια είναι η πρόθεσή του. Θέλω να μείνω στον Ολυμπιακό, αλλά είναι βασικό να μάθω ποια είναι η επιθυμία του προπονητή και τότε θα δούμε».
Στο τέλος, δεν ξέχασε τον κόσμο του Ολυμπιακού: «Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο του Ολυμπιακού για την υποστήριξή του προς εμένα. Είναι πολύ σημαντικό να έχεις την αγάπη των οπαδών. Επιθυμία μου είναι να δείξω στον Βαλβέρδε ότι μπορώ να βοηθήσω και να προσφέρω στον κόσμο της ομάδας κι άλλες χαρές και πολλά γκολ. Ο δανεισμός μου στην Μπέρμιγχαμ μού έκανε καλό».