Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Γκερέιρο: Τρόμαξα

Γκερέιρο: «Τρόμαξα»
Οι εικόνες ντροπής σε ακόμη έναν αγώνα του ελληνικού ποδοσφαίρου διασύρουν τη χώρα και μεταφέρονται με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο από τους ξένους ποδοσφαιριστές που αγωνίζονται στα μέρη μας. «Τρόμαξα», δήλωσε ο Ρότζερ Γκερέιρο στον πολωνικό Τύπο. «Είχα ξαναδεί τέτοιες εικόνες στην Ελλάδα, αλλά πρώτη φορά το έζησα αυτό», πρόσθεσε. «Χαίρομαι που ο προπονητής μου με εμπιστεύεται», κατέληξε ο Βραζιλιάνος μέσος της ΑΕΚ.

«Οπαδοί του ΠΑΟΚ εισέβαλαν στον αγωνιστικό χώρο και προσπάθησαν να χτυπήσουν κάποιον, έτσι τυχαία. Οι περισσότεροι πλησίασαν στον Δέλλα, επειδή ήταν πιο κοντά τους. Τρόμαξα, αλλά ευτυχώς κατάφερα να ξεφύγω και να πάω στα αποδυτήρια. Έχω ξαναδεί τέτοιες εικόνες στην Ελλάδα, αλλά πρώτη φορά συνέβησαν σε αγώνα της ομάδας μου και τις έζησα κι εγώ», δήλωσε στον πολωνικό Τύπο ο Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικός της ΑΕΚ.

Παράλληλα αναφέρθηκε με ικανοποίηση και στην προσωπική του ανοδική πορεία στα τελευταία παιχνίδια. «Αισθάνομαι πως είμαι σε καλή κατάσταση. Χαίρομαι που ο προπονητής μου με εμπιστεύεται», είπε ο πολιτογραφημένος Πολωνός άσος.