Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ , ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ

Ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου τόνισε, με δηλώσεις του είπε ότι οι Αλέξης Κούγιας και Νικόλας Πατέρας έκαναν κακουργηματική πράξη και γι’ αυτό θα οδηγηθούν στο δικαστήριο.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Βόλου:
«Δεν μπορεί να κρίνουμε από μια κασέτα που έχει γίνει συρραφή. Ο κ. Κούγιας φώναζε, έλεγε ότι θα μου κάνει μήνυση.
Τελικά του έκανα εγώ την μήνυση. Αυτό που έχει κάνει, μαζί με τον κ. Πατέρα, πρόκειται για κακουργηματική πράξη.
Αναφέρομαι στην υποκλοπή. Αυτό δεν συμβιβάζεται με τίποτα. Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται.
Ο κ. Πατέρας τυχαία επέλεξε τη δεδομένη χρονική να κάνει ένα χρηματικό ποσό δωρεά;
Τη Τετάρτη, στις 8 Αυγούστου, ορίστηκε  διαιτητής ο κ. Δαλούκας, για το ματς του Άρη με τον Παναθηναϊκού. Ας γίνει άρση απορρήτου, για να δουν αν μίλησα εγώ με τον κ. Δαλούκα.
Για να δούμε ποιος είναι ο παραγκάρχης. Λέω συγκεκριμένα πράγματα. Εγώ ρουφιάνος δεν είμαι και ούτε τώρα θα γίνω.
Από εκεί και πέρα, δικαίωμα μου δεν είναι να πω στο κ. Δαλούκα, αυτό που αισθάνομαι, για μια κακή διαιτησία;
Είχαμε συμμαχήσει με τον κ. Πατέρα για να βγάλουμε τον κ. Κανελλόπουλο πρόεδρο της Superleague. Αυτό δεν είναι κατά των συμφερόντων του Παναθηναϊκού;
Αν υπάρχει και τρίτη κασέτα, γιατί να μην τι πάει ο κ. Κούγιας στον Εισαγγελέα;
Ο Ολυμπιακός Βόλου, χωρίς να μπω μεγάλες υπερβολές, δεν έπρεπε να είναι τρίτος στον βαθμολογικό πίνακα, με μεγάλη διαφορά;
Αδικήθηκε κάποια ομάδα, για να ευνοηθεί ο Ολυμπιακός Βόλου; Τότε πως ελέγχω τα πράγματα;
Δεν θα είμαι εγώ το εξιλαστήριο θύμα. Ο κάθε κατεργάρης θα πάει στον πάγκο του.  Δεν μπορώ να κρύβομαι πίσω από το δάκτυλο μου».