Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Δασκαλάκης: «Η τελευταία ευκαιρία στην καριέρα μου»

Ο Σήφης Δασκαλάκης είναι πολύ χαρούμενος που ο Ολυμπιακός επέλεξε να τον προσθέσει στο ρόστερ του, τονίζει όμως ότι αυτή η μεταγραφή φέρει παράλληλα μεγάλες ευθύνες. Ο Κρητικός τερματοφύλακας γνωρίζει πως ο Ολυμπιακός είναι η μεγαλύτερη πρόκληση της καριέρας και από τον Πειραιά θα εξαρτηθεί το μέλλον του, αφού ίσως να είναι η τελευταία ευκαιρία του να δείξει ότι μπορεί να αγωνιστεί σε υψηλό επίπεδο.

«Είμαι στα 29 και ο Ολυμπιακός δεν αποτελεί απλώς μεγάλη ευκαιρία για μένα, αλλά την τελευταία μου μεγάλη ευκαιρία. Ήταν όνειρο για μένα να πάω σε μια μεγάλη ομάδα και πάω στη μεγαλύτερη!» τονίζει ο Δασκαλάκης, και όπως αναφέρει σε σημερινό του δημοσίευμα ο Πρωταθλητής, ο Έλληνας γκολκίπερ προσθέτει:
«Είμαι πανευτυχής που θα γίνω μέλος του Ολυμπιακού και θα κάνω τα πάντα για να βοηθήσω την ομάδα. Ξέρω σε πόσο μεγάλο σύλλογο πηγαίνω και πόσο μεγάλες υποχρεώσεις θα έχω, αλλά είμαι αποφασισμένος να δουλέψω όσο πιο σκληρά μπορώ, ώστε να ανταπεξέλθω και να δικαιώσω αυτούς που με επέλεξαν. Ούτε τη δουλειά φοβάμαι, ούτε τις υποχρεώσεις. Ξέρω που πηγαίνω και θα κάνω τα πάντα για να πετύχω».