Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Σιόντης: Καιρό ήθελα να φύγω

Ο Έλληνας μέσος μίλησε για τους λόγους που τον οδήγησαν στο διαζύγιο με την Καβάλα, στάθηκε στην φετινή πορεία της ομάδας, ενώ αναφέρθηκε και στο "μπέρδεμα" που υπήρχε με το θέμα του συμβολαίου του.
Για τους λόγους που τον οδήγησαν στον έξοδο από την Καβάλα: «Ήθελα κάτι διαφορετικό στην καριέρα μου, νομίζω ότι είχε έρθει η ώρα να φύγω. Καιρό ήθελα να φύγω από την Καβάλα. Και ο λόγος είναι ότι με χρησιμοποιούσαν σαν δεξί μπακ. Εγώ ήρθα στην ομάδα για να βοηθήσω ως μέσος, στην φυσική μου θέση. Δεν μπορούσα να βοηθήσω σαν δεξί μπακ, δεν γνωρίζω την θέση, γι’ αυτό και είχα λίγο χρόνο συμμετοχής».
Για το αν άξιζε μια δεύτερη ευκαιρία και αν αισθάνεται αδικημένος: « Δεν μπορώ να πω ότι είμαι αδικημένος. Δύο χρόνια στην Καβάλα με στήριξαν απόλυτα όλοι. Ειδικά την πρώτη σεζόν, όπου προερχόμουν και από σοβαρό τραυματισμό, όλοι ήταν δίπλα μου και με βοήθησαν. Μου φέρθηκαν πολύ καλά όλοι και εγώ από την πλευρά μου απέδωσα πολύ καλά, κάτι που φάνηκε στο γήπεδο».
Φέτος η ομάδα έφτασε και πάλι μια ανάσα από την Ευρώπη, αλλά και πάλι στο κρίσιμο σημείο δεν τα κατάφερε…: «Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος, η ομάδα έκανε καλές κινήσεις και κατάφερε να τερματίσει ψηλά στην βαθμολογία. Δίκαια τερμάτισε εκεί που τερμάτισε. Δεν είναι τόσο εύκολο να μπεις «σφήνα» στους ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, Άρη και να πάρεις το εισιτήριο. Είναι δύσκολο να κάνεις την έκπληξη, όπως την έκανε φέτος ο Ολυμπιακός Βόλου. Πάντως, η Καβάλα άξιζε φέτος να βγει Ευρώπη αντί του Ολ. Βόλου, παρά την νίκη του στο «Ανθή Καραγιάννη». Ήταν ανώτερη αλλά άτυχη».
Για το αν οι συχνές αλλαγές στο ρόστερ επηρεάζουν το σύνολο και την αγωνιστική της κατάσταση: «Σίγουρα οι πολλές αλλαγές επηρεάζουν, δεν υπάρχει δέσιμο. Όμως, όταν έρχονται πολλοί καλοί ποιοτικοί παίκτες, το επίπεδο ανεβαίνει και μπορείς να παίξεις καλό ποδόσφαιρο».
Για το μπέρδεμα που υπήρχε με το συμβόλαιό του, ο οποίος δόθηκε δανεικός στην αρχή από τον Παναθηναϊκό στην Καβάλα, αλλά έμεινε στους «Αργοναύτες» ως κανονική μεταγραφή:
«Υπήρχε ένας όρος στο συμβόλαιό μου ότι θα πάω δανεικός για ένα ή δύο χρόνια στην Καβάλα και μετά θα επέστρεφα στον Παναθηναϊκό. Πήγα στην Καβάλα με την προοπτική ότι θα επέστρεφα στην Παιανία. Αλλά οι διοικούντες του Παναθηναϊκού έκαναν κάποια λάθη στα συμφωνητικά, φάνηκαν πολύ ανοργάνωτοι, δεν ξέρω τι έκαναν και ουσιαστικά με άφησαν ελεύθερο. Έμεινα πολύ απογοητευμένος από τον Παναθηναϊκό και την συμπεριφορά του στο όλο θέμα». Για το επόμενο βήμα στην καριέρα του: Έχω κάποιες επαφές στα υπόψην μου, έχω κάποιες επιλογές στο μυαλό μου, που τις επόμενες ημέρες θα τις σκεφτώ και θα αποφασίσω. Το σημαντικό είναι πως μπορώ να επιλέξω εγώ, μόνος μου, το καλύτερο για την καριέρα μου. Είμαι 24 ετών και πρώτη φορά θα συζητήσω εγώ απευθείας με τους ενδιαφερόμενους και δεν θα μπλέκεται στην μέση ούτε η Καβάλα, ούτε ο Παναθηναϊκός».