Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

«Σοβαρός... ο πρίγκιπας»

«Σοβαρή» περίπτωση χαρακτήρισε στον Sentra 103,3 την υπόθεση του πρίγκιπα Σουλτάν, ο δικογόρος, Παναγιώτης Πετρόπουλος, τον οποίο επέλεξε ως νομικό εκπρόσωπο ο Βλάσσης Τσάκας.
Ο κ. Πετρόπουλος ωστόσο αρνήθηκε να εισέλθει σε λεπτομέρειες για την εν εξελίξει διαπραγμάτευση (;) του Σαουδάραβα πρίγκιπα για το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών του Παναθηναϊκού επικαλούμενος –φυσικά- το επαγγελματικό απόρρητο.
 
Αναλυτικά τα όσα είπε ο Παναγιώτης Πετρόπουλος στον Sentra 103,3
 
Για το αν υπάρχει κάποια νέα ουσιαστική εξέλιξη
Κατά τελευταίες ώρες όχι. Αυτό που μπορώ να σας πως είναι ότι αναμένω πλέον το πληρεξούσιο. Αμέσως μόλις φτάσει θα επικοινωνήσω με τον συνάδελφο μου, που εκπροσωπεί τον κ. Γιάννη Βαρδινογιάννη.
 
Για το πώς κρίνει ο ίδιος την υπόθεση με τον πρίγκιπα Σουλτάν
Δεν μπορώ να πω κάτι άλλο. Μέχρι στιγμής, από την αντιμετώπιση που έχω προσωπικά βλέπω πως τα πράγματα είναι σοβαρά. Όμως δεν μπορώ να πω τίποτε περισσότερο αν δεν έχω στα χεριά μου το πληρεξούσιο.

Αν ήμουν στην απέναντι πλευρά το ίδιο θα ζητούσα. Τα όσα γνωρίζουμε από αυτά που διέπουν τις εμπορικές συναλλαγές διεθνώς για να καθίσουν οι δύο πλευρές στο τραπέζι, πρέπει ορισμένες βασικές λεπτομέρειες να νομιμοποιηθούν.
 
Για το αν κρίνει σοβαρή την περίπτωση…
Εγώ την θεωρώ σοβαρή, όπως θα αντιμετώπιζα και οποιαδήποτε υπόθεση κι αν ερχόταν στο γραφείο μου. Αν το θέμα δεν είχε πάρει τη διάσταση, που έχει πάρει λόγω του ότι ο Παναθηναϊκός είναι τεράστιο κοινωνικό μέγεθος, δεν θα αμφισβητούσαμε.