Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Μιλάει μόνο στο γήπεδο ο "Τρομοκράτης"

Ο Ραφίκ Τζιμπούρ ξεκαθαρίζει πως δεν έχει πρόβλημα με κανέναν από τον Ολυμπιακό. "Ας λένε ό,τι θέλουν. Εγώ μιλάω στο γήπεδο", διαδίσει ο Γαλλοαλγερινός επιθετικός...

"Νιώθω πολύ καλά. Είμαι ευτυχισμένος και περήφανος που παίζω στον Ολυμπιακό και σε κάθε αγώνα θα τα δίνω όλα για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της", έλεγε ο Αλγερινός φορ στο στενό του περιβάλλον. "Δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν. Ας λένε ό,τι θέλουν. Εγώ μιλάω στο γήπεδο", προσθέτει.
Όσο για το ματς με τον Εργοτέλη, ανέφερε: "Να κερδίσουμε πάση θυσία αυτό το παιχνίδι. Είναι πολύ σημαντικό και για βαθμολογικούς και για ψυχολογικούς λόγους", ενώ για το ματς με την Άρσεναλ: "Μακάρι να σκοράρω. Ας κερδίσουμε βέβαια και ας μην το βάλω εγώ. Η χαρά μου θα είναι η ίδια"