Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Eπιστροφή Γκέκα μετά από έναν χρόνο

Ασφαλώς, η είδηση προέκυψε από την επιστροφή του Φάνη Γκέκα στην Εθνική. Ο 31χρονος επιθετικός επιστρέφει στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα έναν χρόνο μετά την ανακοίνωση αποχώρησής του, όταν και είχε αφήσει υπονοούμενα για το κλίμα στην ομάδα και τις "ειδικές συνθήκες" στα αποδυτήρια.
"Μετά από μεγάλη σκέψη αποφάσισα να σταματήσω από την εθνική ομάδα, εξ αιτίας κάποιων ειδικών συνθηκών, που έχουν δημιουργηθεί μέσα σε αυτή και για τις οποίες έχουν ενημερωθεί οι αρμόδιοι. Θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία στην εθνική ομάδα και στους συμπαίκτες μου και να ευχαριστήσω όλους όσους συνεργάστηκα", ανέφερε η τότε δήλωση του άσου της Άιντραχτ, ο οποίος, όμως, άλλαξε γνώμη και θα ξαναφορέσει τα γαλανόλευκα.
Μάλιστα, ο Γκέκας προχώρησε και σε δήλωση, που αναρτήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΕΠΟ, με την οποία παραδέχτηκε ότι έκανε λάθος πέρυσι...
«Πριν από έναν χρόνο περίπου ανακοίνωσα ότι αποχωρώ από την Εθνική Ομάδα. Πιστεύω ότι τα λάθη είναι ανθρώπινα και είναι γενναίο να τα αναγνωρίζεις. Ήρθε ο καιρός να αναγνωρίσω το δικό μου και να ζητήσω συγνώμη πριν απ΄ όλους από τον προπονητή μου και την Ομοσπονδία, μα πάνω απ΄ όλους από τους συμπαίκτες μου.
Σήμερα θέλω να απευθυνθώ ειδικά σε αυτούς και να τους πω με ειλικρίνεια ότι δεν έχουν καταφέρει απλώς να φτιάξουν μια καλή και ανταγωνιστική ομάδα. Κυρίως έχουν καταφέρει να φτιάξουν μια οικογένεια. Εγώ, λοιπόν, επιθυμώ να επιστρέψω σε αυτή την οικογένεια, αφήνοντας πίσω τα λάθη που έκανα. Έχω υπηρετήσει την Εθνική Ομάδα με όλες τις δυνάμεις μου και το ίδιο σκοπεύω να κάνω σε περίπτωση που κριθώ αναγκαίος από τον προπονητή μου στο αμέσως προσεχές ή στο απώτερο μέλλον», αναφέρει η δήλωση Γκέκα.
Το παρασκήνιο της επιστροφής
Γκέκας και Σάντος συναντήθηκαν χθες στο ξενοδοχείο Sofitel στο "Ελ. Βενιζέλος", με τον ίδιο τον παίκτη να έχει ζητήσει το ραντεβού πριν ακόμα από τους αγώνες με Ισραήλ και Λετονία.
Ο Πορτογάλος τεχνικός άκουσε τον Λαρισαίο φορ να του ζητά να επιστρέψει στην Εθνική, για να του διευκρινίσει ότι εκείνος είναι που επιλέγει ποιοι καλούνται στην ομάδα και ποιοι αγωνίζονται στους αγώνες.
Στην κουβέντα δεν έγινε αναφορά σε προβλήματα του Γκέκα με κάποιους παίκτες, ωστόσο όταν ο άσος της Άιντραχτ ενσωματωθεί στην αποστολή θα γίνει συζήτηση παρουσία όλων των παικτών.
"Οποιοσδήποτε φεύγει από την Εθνική είναι ανοικτή η πόρτα γι' αυτόν. Μετά το φιλικό με τη Βοσνία τον Αύγουστο, επικοινώνησε ο Γκέκας με μένα και τον Αλέξανδρο Μανιάτογλου και μου ζήτησε να μιλήσουμε. Δεν υπήρχε η δυνατότητα να κληθεί στα ματς με Ισραήλ και Λετονία.
Αποφασίσαμε να μιλήσουμε μετά τα δύο αυτά ματς. Συζητήσαμε όλες αυτές τις ημέρες και τις προηγούμενες ημέρες τα είπαμε στην Αθήνα. Έδειξε πάθος και θέληση να επιστρέψει στην Εθνική. Από τη στιγμή που αναγνώρισε το λάθος και μου εξήγησε τι έχει συμβεί, διαπίστωσα ότι θέλει πάρα πολύ να επιστρέψει. Του είπα πως υπάρχουν κάποια όρια για όλους τους παίκτες.
Για το ποιος καλείται και παίζει υπεύθυνος είμαι εγώ και όλοι πρέπει να σέβονται τις αποφάσεις μου. Ο Γκέκας έδειξε αφοσίωση κι έκρινα πως πρέπει να είναι στην προεπιλογή", δήλωσε σχετικά ο Σάντος.
Κλήση για τον Χιώτη, στα υπόψιν Χαριστέας, Μήτρογλου και Αθανασιάδης
Σε ό,τι αφορά τους υπόλοιπους παίκτες που ανήκουν σε ομάδες του εξωτερικού, νέο πρόσωπο στην προεπιλογή του Φ. Σάντος είναι ο τερματοφύλακας του ΑΠΟΕΛ, Διονύσης Χιώτης, ενώ κλήθηκαν και οι Τζόρβας, Τζαβέλλας, Παπασταθόπουλος, Κ. Παπαδόπουλος, Πέτσος, Τζιόλης, Κονέ, Πλιάτσικας και Σαμαράς.
Μάλιστα, ο Χιώτης κλήθηκε την τελευταία στιγμή και αφού πρώτα έγινε γνωστό ότι ο Μιχάλης Σηφάκης θα μείνει εκτός αγωνιστικών χώρων για πέντε μήνες ύστερα από επέμβαση που θα κάνει στο γόνατο.
Επίσης, ο Σάντος τόνισε ότι παρακολουθεί και την πορεία των Χαριστέα, Μήτρογλου και Αθανασιάδη, για τους οποίους είναι πιθανή η κλήση τους στην Εθνική.
Ο προπονητής της Εθνικής, παράλληλα, έδειξε θετικός στο να ανανεωθεί το συμβόλαιό του, αρκεί να γίνουν όσα έχει ζητήσει από την ΕΠΟ, με βασικότερο αίτημα να γίνει πραγματικότητα το πρότζεκτ που έχει εισηγηθεί εδώ κι έναν χρόνο για την αναδιάρθρωση των Εθνικών ομάδων.